უცხოური მედია

უკრაინულმა ტელევიზიამ რუსეთთან დაგემილი ტელეხიდი გააუქმა

Nusagi

უკრაინულმა ტელეკომპანია News One რუსულ სახელმწიფო ტელეკომპანიათან“ დაგეგმილი ტელეხიდი გააუქმა. ინფორმაციას კომპანია ოფიციალურ ვებგვერდზე ავრცელებს.

როგორც ტელეკომპანიის მიერ გავრცელებულ განცხადებაშია ნათქვამი, შესაბამისი გადაწყვეტილება არხმა ფიზიკური ანგარიშსწორების მუქარების გამო მიიღო.

უკრაინული ტელეკომპანია News One-ი პრორუსული პარტია „ოპოზიციური პლატფორმის“ ლიდერის, ვიქტორ მედვედჩუკთან დაკავშირებული არხია.

Facebook Comments

AD

Nusagi

ტოპ პოსტები

კატეგორიები

ნახვები

  • 2,338,794 ნახვა
%d bloggers like this: